جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از توزیع ۸ هزار بسته لوازم کمک آموزشی میان دانش آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ پاسدار علی توشه، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ۸ هزار بسته لوازم کمک آموزشی به نیت ۸ هزار شهید والا مقام استان میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

او، با بیان اینکه سپاه قدس گیلان امسال نیز مانند سال‌های گذشته در آستانه بازگشایی مدارس طرح ویژه حمایت از دانش‌آموزان نیازمند را اجرا می‌کند، افزود: حرکت در مسیر خدمت‌رسانی و دست‌گیری از خانواده‌های محروم و نیازمند از جمله رسالت‌های مهمی است که سپاه قدس گیلان در مسیر آن حرکت می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، به همکاری دو جانبه سپاه قدس گیلان و کمیته امداد در برپایی جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: جشن عاطفه‌ها امسال در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج گیلان و با یاد و نام شهدای والامقام این استان ولایت مدار برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار علی توشه افزود: حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی شدن شعال سال به عنوان یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی بر همگان واجب است و برای اجرایی شدن آن در سطح جامعه باید تلاش کرد.

او تصریح کرد: در راستای رونق تولید و حمایت از تولید ملی، همه ۸ هزار بسته کمک آموزشی از کالا‌های داخلی خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/م.ع

اهدای ۸ هزار بسته لوازم کمک آموزشی میان دانش آموزان نیازمند گیلانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.