اجرای طرح «مهر تحصیلی» برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند همدانی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید طرح «مهر تحصیلی» برای توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

اجرای طرح «مهر تحصیلی» برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند همدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام حاج رضا زین العابدینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید با عنوان طرح مهر تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند سراسر استان اهدای ۵ هزار پک لوازم التحریر توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.

اوافزود: این طرح با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در موضوعات کمک به تحصیل دانش‌آموزان اجرا می‌شود که همزمان با سراسر کشور در استان همدان نیز اجرا خواهد شد.

وی درباره نحوه شناسایی دانش‌آموزانی که شامل طرح «مهر تحصیلی» و دریافت اقلام آموزشی هستند، افزود: دانش‌آموزان این طرح را مبلغین اعزامی و بومی، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و دارالایتام و سایر نهاد‌های حمایتی به ادارات اوقاف و امور خیریه معرفی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این لوازم‌التحریر‌ها تا پایان نیمه دوم شهریورماه در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت، افزود: در این طرح بسته‌های آموزشی و لوازم‌التحریر در قالب بسته مهر تحصیلی شامل کیف، قلم، دفتر و... از بهترین و با کیفیت‌ترین نوع تولیدات متناسب با نیاز دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.
انتهای پیام/ج

طرح «مهر تحصیلی» برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند همدانی اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.