مهدی‌خانی گفت: کار سختی برای صعود به المپیک داریم، اما نیت تیم ملی فوتبال امید بالا بردن پرچم ایران است.

از روز اول نیت مان صعود به المپیک بودمهدی مهدی خانی، بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران در گفت‌ و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط این روز‌های تمرین تیم ملی اظهار داشت: اردوی خوبی را برگزار کردیم. در هتل خوبی استقرار داشتیم و ۲ دیدار تدارکاتی خوب هم پیش رو داریم. یکی از این بازی‌ها با تیم ملی ازبکستان است، تیمی که از قدرت‌های آسیا محسوب می‌شود و امیدوارم نهایت استفاده را از این بازی ببریم و نقاط ضعف و قدرت مان را در این مسابقه پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید: آخرین تمرین شاگردان مجیدی در پک


او گفت: از روز اولی که کارمان را شروع کردیم، نیت مان صعود به المپیک بود. البته کار سختی در پیش داریم و نمی‌توان گفت که به راحتی عازم توکیو خواهیم شد. همه تیم‌ها با برنامه ریزی مناسب در بازی‌های مقدماتی حاضر می‌شوند. ما نیز تیم، کادر فنی و مدیریت مناسبی داریم و فدارسیون هم تمام تلاشش را برای آماده سازی تیم انجام می‌دهد. امیدوارم طلسم ناکامی در صعود به المپیک از بین برود.


بیشتر بخوانید: قرارداد ریالی برای مربی تیم ملی آمریکا!


مهدی خانی در مورد قرار گرفتن ایران در سید ۴ قرعه کشی مقدماتی المپیک و احتمال حضور ایران در گروهی سخت، گفت: قطعا رقبای قدرتمندی پیش رو خواهیم داشت. هر چند که اعتقاد شخصی من این است که در رده امید‌ها تیم ضعیفی وجود ندارد. می‌خواهیم به هر ترتیبی راهی المپیک شویم و برای این کار همه تلاش مان را به کار می‌گیریم.


بیشتر بخوانید: همانطور که پس از ۳۵ سال به جام جهانی جوانان صعود کردیم به المپیک هم صعود می‌کنیم


مهاجم تیم ملی امید در خصوص ترافیکی که در خط حمله این تیم به وجود آمده است، گفت: وظیفه ما تلاش است. در نهایت کادر فنی تصمیم می‌گیرد کدام بازیکن در ترکیب قرار بگیرد. ما فقط تلاش می‌کنیم تا پرچم ایران برای همیشه بالا باشد و تابع تصمیمات کادر فنی خواهیم بود.

انتهای پیام/

اظهارات مهدی خانی درباره اردوی تیم امید فوتبال ایران    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
احسنت به استاد
آخرین اخبار