صعود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به مرحله بعد جام حذفی

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به مرحله بعد جام حذفی صعود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر حسین جوانی مدیر روابط عمومی باشگاه فجر شهید سپاسی گفت: با انصراف تیم سپیدرود رشت، حریف تیم فجر سپاسی در مرحله سوم جام حذفی فوتبال ایران، این تیم به مرحله یک شانزدهم صعود کرد.

او بیان کرد: دیدار این ۲ تیم قرار بود ۱۵ شهریور ماه امسال در رشت برگزار شود که تیم میزبان انصراف داد.

جوانی ادامه داد: حریف تیم فجر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی براساس قرعه کشی مشخص می‌شود که در این مرحله تیم‌های لیگ برتری هم شرکت دارند که قرار است هفتم و هشتم مهرماه این مسابقات برگزار شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه فجر شهید سپاسی افزود: تیم فجر هم اکنون با قرار گرفتن در رده دوم جدول لیگ دسته یک از شرایط خوبی برخوردار است و بازیکنان، کادرفنی و دست اندرکاران باشگاه تلاش می‌کنند روند خوب تیم فجر حفظ شود.

سرمربی تیم فجر یازدهم شهریورماه در مورد جام حذفی تصریح کرد: در این مسابقات بیشتر تلاش می‌شود، از بازیکنانی استفاده شود که در چهار بازی لیگ دسته یک کمتر بازی کرده اند.

تیم قشقایی شیراز هم در مرحله سوم جام حذفی شانزدهم شهریورماه در تهران به مصاف تیم سرخپوشان پاکدشت می‌رود.

در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور تیم بادران تهران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های فجر سپاسی و نود ارومیه هم به ترتیب با ۹ امتیاز دوم و سوم هستند و تیم قشقایی هم با چهار امتیاز در رده یازدهم ایستاده است.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را کسب می‌کنند و ۲ تیم انتهای جدول راهی دسته دوم می‌شوند.

انتهای پیام/ت

صعود تیم فجر سپاسی به مرحله بعد جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.