معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از تدوین برنامه استراتژیک برای ارتقاء گردشگری سلامت استان خبر داد.

برنامه استراتژیک ارتقاء گردشگری سلامت استان تدوین شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در جلسه مشترک با اعضای انجمن گردشگری سلامت استان گفت: آمادگی داریم بخشی از وظایف دستگاه‌های دولتی را به کمیته گردشگری سلامت استان واگذار کنیم تا این کمیته بتواند در جهت تسهیل فرآیند گردشگری سلامت اقدامات موثری انجام دهد.

او تصریح کرد: انجمن گردشگری سلامت استان با ورود جدی در این عرصه نسبت به شناسایی آسیب‌های دفاتر تسهیل گری و اصلاح برخی از آئین نامه‌ها در جهت بهبود شرایط اقدام کند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی خطاب به اعضای انجمن گردشگری سلامت استان گفت: با توجه به اعلام آمادگی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، اعضای انجمن نسبت به تسهیل صدور پروانه‌ها با رعایت ضوابط قانونی و جلوگیری از انجام برخی بروکراسی‌های زائد، مسیر قانونی صدور پروانه‌ها را با جدیت دنبال کنند.

براتی افزود: انجمن گردشگری سلامت، طرح‌ها و پیشنهادات خود در زمینه ساماندهی لیدر‌های گردشگری را به کمیته گردشگری سلامت استان ارائه و پس از بررسی و تصویب، هرچه سریعتر نسبت پیگیری آن اقدام کند.

او ادامه داد: تهیه و معرفی یک سایت جامع برای معرفی مراکز گردشگری سلامت در راستای ارائه خدمات حوزه سلامت به گردشگران از نیاز‌های اساسی این انجمن است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح موفق مبدا تا مبدا زائران داخلی گفت: می‌توانیم این طرح‌ها را در کشور‌های هدف نیز اجرا و گردشگر سلامت را از کشور خود تا داخل کشور و سپس بازگشت گردشگر طی یک برنامه ریزی مناسب مدیریت کنیم.
 
براتی افزود: کار‌های زیادی در بحث گردشگری سلامت در طول این سال‌ها بر زمین مانده و توقع داریم این انجمن به بهترین شکل ماموریت‌های خود را به سرانجام برساند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

اجرای طرح موفق مبدا تا مبدا زائران داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.