رئیس پلیس فتا استان با توجه به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، درباره شیوه جدید کلاهبرداران در فضای مجازی با عنوان فروش اقلام و اجناس به شهروندان هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ حبیب‌اله رجبلی گفت: در شبکه‌های اجتماعی شاهد روش‌های جدیدی از کلاهبرداری با عنوان فروش اقلام و اجناس مخصوص ایام محرم هستیم که در این شگرد مجرمانه، با ایجاد صفحات درگاه بانک جعلی (فیشینگ) به دنبال سرقت اطلاعات کاربران هستند.

او افزود: در این روش مجرمان با درج آگهی‌های دروغین در شبکه‌های اجتماعی از قبیل فروش اجناس و اقلام این دهه با کمترین قیمت، کاربران را به درگاه‌های جعلی بانکی هدایت و درنهایت به اطلاعات بانکی هموطنان دسترسی و شروع به برداشت می‌کنند.

سرهنگ رجبلی ادامه داد: هموطنان باید دقت داشته باشند در صورتی که قصد خرید اجناس دارند می‌بایست از طریق سایت‌های معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونی است اقدام کنند و هرگز فریب آگهی‌های اغواکننده را نخورند.

رئیس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: از هموطنان می‌خواهیم، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.
انتهای پیام/م

هشدار پلیس فتا در خصوص شیوه جدید کلاهبرداران

برچسب ها: پلیس فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
نماداعتمادالکترونی چیه
آخرین اخبار