استاندار تهران از عملکرد مناسب دولت با وجود برخی از تحریم‌های اقتصادی از سوی دشمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان تهران اظهار کرد: ارزیابی و بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطح استان تهران در ارتقای ارائه خدمات به مردم نقش موثری خواهد داشت.

او افزود: می‌توانیم با بررسی عملکرد دستگاه‌ها، نقاط ضعف آن‌ها را برطرف و شرایطی را برای ارتقای شاخص‌های عملکردی فراهم کنیم تا عملکرد سال آینده آنان بهبود یابد.

استاندار تهران گفت: علی رغم فشارهای اقتصادی فعلی و از سوی دیگر پمپاژ یأس و ناامیدی هر روز از سوی دشمن انجام می‌شود، اما با این حال عملکرد دولت قابل قبول است.

او ادامه داد: همان طور که شاهد افزایش امید در مردم و احترام میان مردم و دولت هستیم، به همین دلیل باید به حقوق شهروندی که یکی از عملکرد‌های دستگاه‌های اجرایی است توجه شود.


بیشتر بخوانید: شفافیت از اصول ۸ گانه حقوق شهروندی است/ راه‌اندازی پایگاه اطلاع رسانی فراکسیون شفافیت شورای عالی استان‌ها


استاندار تهران گفت: ارتقای رعایت قانون و انضباط اداری از جمله مواردی است که باید مورد ارزیابی قرار‌ گیرد.

او افزود: می‌توانیم موجب تسریع اقدامات خود در حوزه توسعه الکترونیک شویم و از سردرگمی ارباب رجوع جلوگیری کنیم که این می‌تواند به ارتقای کارآمدی در این حوزه کمک کند.

انتهای پیام/

لزوم ارتقای انضباط اداری در دستگاه‌های مسئول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار