رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: حدود ۱۰ هزار کلاس درس جدید، به زودی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها تحویل می‌شود.

۱۰ هزار کلاس درس آماده افتتاح در سال تحصیلی جدیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: ۱۴۵ سالن ورزشی و ۱۶ استخر نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مناطق مختلف کشور آماده بهره برداری است.


او با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی مدارس فرسوده کشور در ۱۶ سال گذشته گفت: بر اساس آمار درسال ۸۲ حدود ۷۰ درصد مدارس کشور نیازمند تخریب و بازسازی بود که با تلاش‌های سازمان نوسازی مدارس این رقم به حدود ۳۰ درصد رسیده و اکنون ۷۰ درصد فضا‌های آموزشی ما مستحکم و با مقاومت قابل قبول هستند.


معاون وزیر آموزش و پرورش از تخصیص بیش از ۸۰ درصدی اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سال جاری خبر داد و افزود: اولویت اول ما اتمام طرح‌های نیمه کاره سازمان است و تا اتمام این طرح‌ها هیچ پروژه جدیدی شروع نخواهد شد.


او اضافه کرد: تلاش می‌کنیم مجموع اعتبارات سال ۹۸ را که حدود ۲ هزار میلیارد تومان است به سمت تکمیل فضا‌های نیمه تمام سوق دهیم.


رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سفر به آذربایجان شرقی از چند طرح در دست ساخت این سازمان دیدن کرد و در جریان روند آن‌ها قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

 

کاهش ۴۰ درصدی مدارس فرسوده کشور در ۱۶ سال گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.