مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت:تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی امسال به ۹۳ بهره بردار این بخش در استان پرداخت شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت:تسهیلات پرداخت شده به این طرح ها ۴ میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان بوده است.

او با بیان اینکه  در ۵ ماه گذشته ۵۱۰ فقره پرونده برای دریافت این تسهیلات تشکیل شده اند، افزود:از این تعداد ۴۰۰ پرونده برای دریافت ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات در دست بررسی است.

بهدانی با اشاره به اینکه این تسهیلات با نرخ سود ۱۵ درصد و بازپرداخت ۵ ساله است ،بیان کرد:تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی به هر فعالیت فناورانه که باعث مکانیزاسیون در بخش کشاورزی شود، پرداخت می‌شود.

مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: بهره برداران علاوه بر خرید ادوات کشاورزی می‌توانند از این تسهیلات برای مکانیزه کردن فعالیت خود استفاده کنند.

او اعتبار ابلاغ شده خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی امسال را ۲۴ میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: این اعتبار در بخش‌های زراعت، باغبانی، دام و طیور، شیلات و آبزیان، گیاهان دارویی، جنگل ، مرتع و گلخانه قابل پرداخت است.

بهدانی در پایان تصریح کرد:متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند به سامانه سیتا (سامانه یکپارچه اعتباری تسهیلات بانکی وزارت جهاد کشاورزی)مراجعه و ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ ط آ

ابلاغ اعتبار ۲۴ میلیارد تومان به خط اعتبار مکانیزاسیون کشاورزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.