حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در جمع علما، نخبگان و برگزیدگان استان زنجان حاضر شد.

رئیس قوه قضائیه با علما، نخبگان و برگزیدگان استان زنجان دیدار کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نشست علما، نخبگان و برگزیدگان استان زنجان با رئیس قوه قضائیه در سالن نور زنجان آغاز شد.
 
نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان اعتماد عمومی را مهمترین سرمایه خواند و گفت: مردم در طول چهل سال انقلاب همواره در صحنه ها حضور داشتند و خدشه دار شدن این اعتماد قابل جبران نیست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) که حفظ انقلاب از ایجاد آن سخت تر است، ادامه داد: ملت ایران در طول چهل سال مردانه پای میثاقی که با امام راحل بسته بودند در کنار فرزند خلف ایشان هم ماندند و این مسیر ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین دولابی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده در مبارزه با فساد گفت:اقدامات انجام شده در مبارزه با مفاسد اقتصادی موجب افزایش اعتماد عمومی مردم می‌شود.
 
دکتر جعفری نماینده جامعه اساتید استان هم در این نشست گفت: عدالت اجتماعی مهمترین اصل جامعه است و مردم انتظار برقراری بیشتر عدالت هستند.
دکتر احمدی نماینده جامعه نخبگان استان نیز گفت:در کنار مبارزه با فساد، فرار مالیاتی نیز باید مورد توجه دستگاه قضا باشد.
 
دکتر علیشاهی نماینده جامعه کارگری استان در این دیدار خواستار توجه به امنیت شغلی کارگران شد.

موسوی نماینده اصناف استان نیز به مشکلات اصناف استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان زنجان رتبه دوم واحدهای صنعتی را دارد خواستار رفع زیر ساختی مشکلات واحدهای صنفی استان شد.

فروزنده نماینده بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است گفت: شفافیت در پرونده های اقتصادی مورد در خواست مردم است.

 

انتهای پیام/ر

دیدار نخبگان ،علما و برگزیدگان با رئیس قوه قضائیه

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.