آغاز مسابقات قهرمانی ووشو آقایان کشور در نهاوند

مسابقات قهرمانی ووشو آقایان کشور در نهاوند آغاز شد.

آغاز مسابقات قهرمانی ووشو آقایان کشور در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهرداد سعدی نژاد, رئیس ورزش و جوانان نهاوند گفت:مسابقات قهرمان کشوری ووشو با حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار از سراسر کشور به مدت ۳ روز در نهاوند برگزار می شود.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله قدوسی به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می شود، ادامه داد: این مسابقات در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و با حضور تیم‌هایی از ۳۲ استان کشور برگزار می‌شود و در حال حاضر پذیرش، وزن کشی، اسکان و امور مربوط به این تیم‌ها انجام شده است.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند بااشاره به حمایت‌های فرماندار و رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان نهاوند به خصوص آموزش‌وپرورش برای  اسکان ورزشکاران افزود: تمام امکانات برای میزبانی شایسته فراهم‌شده است.

سعدی نژاد اضافه کرد: شهرستان نهاوند در زمینه‌های مختلف دارای مفاخر ارزشمندی است که سعی بر آن است با برگزاری چنین برنامه‌هایی و حضور ورزشکاران به‌عنوان سفیران استان‌های مختلف کشور این چهره‌ها بیش‌ازپیش به جوانان و نوجوانان که آینده‌سازان ایران هستند شناسانده شوند.

انتهای پیام/غ

نهاوند میزبان مسابقات قهرمانی ووشو آقایان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.