مشارکت مردم در برنامه های ستاد عتبات عالیات

امام جمعه خرمشهر گفت: از هموطنان عزیز درخواست میکنم در برنامه های ستاد عتبات عالیات که پرداخت ماهیانه مقداری کمی وجه نقد است ، شرکت کنند .

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر، در آئین عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالارشهیدان، و نزدیک شدن به تاسوعا و عاشورای حسینی چند توصیه به عزاداران داشت:اول اینکه از تمام دل محزون باشیم و از مستحبات امساک کردن در خوردن برای مواسات با اقا عبدالله الحسین، دوم  جلوگیری از معاملات اقتصادی ، مقتل خوانی و بعد مومنین تاجایی که می توانند در مراسم مقتل خوانی حضور داشته باشند و‌ در اخر اقامه نماز پرشور ظهر عاشورا.

او در بخشی دیگر به توسعه عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات طرحی برای مشارکت مردم اجرا کرده است که با کمک های نقدی میتوانند در این امر مشارکت داشته باشند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به بی اعتنایی جمهوری اسلامی ایران در مقابل فشارهای وارده گفت : ملت بزرگ ایران وارد مرحله جدیدی از مقاومت شده و جریان پهباد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی باعث شده تا دشمنان جمهوری اسلامی که آمریکا و اروپا هستند ، باهم متحد و همدست شوند .

محمد جواد عادل پور ادامه داد : راه درست راه مذاکره نیست بلکه راه استقامت و ایستادگی است ،چرا که منافع ایران با استقامت و ایستادگی همواره تامین می شود .

او در خصوص کاهش تحریم ها گفت : مردم خواستار این هستند که گام سوم ، گامی محکم تر گام اول و دوم باشد ، پایان گام اول ، دوم و سوم کاهش تحریم ها خروج از برجام و رسیدن به ۲۰% غنی سازی  است . 

امام جمعه خرمشهر  در پایان گفت :  در آستانه آغاز مدارس که رهن و اجازه منازل بیشتر مشود ، باتوجه به شرایط سخت معیشت باید دولت و مجلس کنار مردم باشند و آن ها را یاری کنندکه حداقل کار پرداخت وام و تسهیلات  به مردم است .

حجت الاسلام عادل پور افزود : از مردم شریف و عزیزمان درخواست میکنم شرایط را در نظر گرفته و پا به پای هم به مقابله با مشکلات اقتصادی به پا خیزند .

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

برچسب ها: نمازجمعه ، ماه محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.