اروپایی‌ها اراده‌ای برای عمل به تعهدات خود ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان؛ نه سازش و نه تسلیم را مهمترین  پیام عاشورا دانست و گفت: «هیهات من الذله» پیام جاودانه عاشورا برای همگان است.

امام جمعه زنجان، برضرورت برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا تاکید کرد و افزود: هیئت‌های عزاداری در این نماز باشکوه که هر ساله برگزار می‌شود، شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی برضرورت توجه به پیام عاشورا تاکید کرد و افزود: پیام روز عاشورا ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و زور است. پیام عاشورا ایستادگی در مقابل ظلم است.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به بد عهدی آمریکا و امروز فردا کردن اروپا، گفت: باید به پیمان منعقد شده پایدار می‌مانند

وی با بیان اینکه دو ماه ایران به اروپا فرصت داد و اگر می‌خواستند کاری انجام دهند، تاکنون باید تصمیم خود را می‌گرفتند، افزود: مسئولان باید بدانند که اروپا وقت‌کشی می‌کند و پشت صحنه با آمریکا تبانی کرده است و نباید فرصت دیگری به آن‌ها داده شود.

خطیب جمعه زنجان افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند:" مسئله ما مسئله دعوا کردن نیست مسئله ما اعتماد نداشتن است.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان، گفت: جلسات متعددی با حضور ایشان در زنجان برگزار شد که مشکلات استان مطرح شد و روی هم رفته تاثیرگذار بود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اقدام قاطعانه دستگاه قضا برای مبارزه با فساد، گفت: مردم از این اقدامات خوشحال هستند چرا که در طول چهل سال گذشته مردم نشان داده اند که بایکوت سیاسی و تحریم را تحمل می‌کنند، اما از اختلاف طبقاتی و فساد ناراحت هستند.

انتهای پیام /ک 

خطبه های نماز جمعه در زنجان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.