هم زمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، جمعی از قاریان ممتاز موسسه فرهنگی قرآن و عترت بینه، در قالب گروه تواشیح و همخوانی قرآن کریم، برای اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی، عازم کشور روسیه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان روز شنبه ۹ شهریورماه ۱۳۹۸ تعداد ۱۰ نفر از نخبگان قرآنی موسسه بینه آقایان: علی اسماعیلیان، علیرضاباقری، حسیندهقانی، مجتبی بشیری، محمدنصراصفهانی، سیدعمادمهدوی، حسینرحمانی، ابوالفضل صباغ، سیدمحمدامینحسینی و محمدمتین نجات بخش با دعوت جمعی از مسئولین و چهره‌های فرهنگی قرآنی کشور روسیه، عازم این کشورشدند.

گروه همخوانی و مدیحه سرایی نوجوانان موسسه فرهنگی قرآن و عترت بیّنه در این سفر تبلیغی با حضور در مساجد، موسسات فرهنگی آموزشی، همایش‌ها و مراسم‌های متعدد مذهبی که با حضور مسلمانان و شیعیان این کشور برگزار می‌گردد، برنامه‌هایقرآنی خود را در قالب تلاوت فردی، همخوانی قرآن کریم، اجرای تواشیح، مدیحه سرایی و ... به زبان‌های مختلف، به اجراء خواهند گذاشت.

نخبگان قرآنی موسسه بینه سال‌های قبل نیز به منظور اجرای برنامه‌های قرآنی و تبلیغ مکتب اهلبیت علیهم السلام در عرصه بین المللی و فرامرزی، به کشور‌های گرجستان، لبنان، سوریه و ترکیه نیز اعزام و با حضور پرشور و موثر خود، موفق به اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه قرآنی گردیدند.

انتهای پیام/ی
 


نخبه‌های قرآنی عازم روسیه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.