دومین یادواره شهدای روستای دستجرد در بخش الموت غربی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در یادواره شهدای روستای دستجرد الموت غربی گفت: شهدا در پی آرمان‌ها و منویات امام حسین (ع) و به دعوت شهدای کربلا و برای انجام رسالت‌های الهی و دینی حرکت و برای دفاع از نظام اسلامی جانفشانی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: خدا می‌فرماید شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند. بزرگ‌ترین شهدا امام علی (ع) و امام حسین (ع) هستند که فرهنگ‌سازی می‌کنند و اثرگذار هستند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند کاری کنید که صدای شهدا به همه برسد. باید امروز ببینیم دریافته‌ایم که شهدا چه انتظاراتی از ما داشته‌اند و آیا آن‌ها را محقق کرده‌ایم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود:شهدا به مردم گفتند از شما دعوت می‌کنیم پیرو و مبلغ پیغمبران، عدالت و قرآن باشید و از طایفه و قوم پیروی نکنید، انقلاب اسلامی، قوم و قبیله را برچید و مبانی دینی و اسلامی را برجسته و محور قرار داد.

او گفت: ظلم نکردن به دیگران، خوش خلقی با خانواده، حق دیگران را رعایت کردن، به همسایه احترام گذاشتن، اهل نماز و روزه بودن از مصادیق انسان اهل کرامت است و خدا بالاترین درجه کرامت را به شهدا داده است.

انتهای پیام/ک

دومین یادواره شهدای روستای دستجرد در بخش الموت غربی برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار