مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: بیش از ۱۲۰ پروژه درتابستان ۹۸ در مناطق محروم استان کرمان برنامه ریزی و اجرایی شده است.

اجرای  ۱۲۰ پروژه توسط جهادگران دانشجوبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۲۰ گروه جهادی در سطح استان وجود دارد و پیش بینی می‌شود تا بیش از ۶ هزار نفر طی تابستان امسال در مناطق مختلف اعزام شوند.

او افزود: شناسایی مشکلات و نیازمندی‌های هر منطقه در گام نخست در برنامه گروه‌های جهادی است ضمن این که اولویت بندی فعالیت‌های بسیج توانمند سازی مناطق محروم است از این رو در عرصه‌های بهداشت ودرمان، فرهنگی، آموزشی و عمرانی نیز فعالیت داریم.

او بیان داشت: دو نوع گروه جهادی داریم بعضی از اعضای این گروه‌های جهادی از مردمان و دانشجویان بومی روستا هستند و برخی دیگر نیز از گروه‌ها جهادی بسیج دانشجویی هستند که هجرت می‌کنند از این رو دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی، شهید باهنر، آزاد، شهید چمران، فرهنگیان و ولیعصر رفسنجان متناسب با نیاز‌های منطقه هدفی که از قبل شناسایی شده اردوی جهادی را برگزار می‌کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ دانشجوی دانشگاه آزاد کرمان، فرهنگیان و شهید باهنر در مناطق محروم رودبارجنوب به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و پزشکی مشغول هستند.

در حال حاضر ۱۲۰ گروه جهادی دانشجویی در استان کرمان کار محرومیت زدایی راانجام میدهند که عمدتا در روستاهای شهرستان های رودبارجنوب وقلعه گنج و کهنوج فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ح

جهادگران دانشجو ۱۲۰ پروژه پروژه  عمرانی اجرا می کنند

برچسب ها: اردوجهادی ، محرومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار