پیشکسوت فوتبال و مربی خوزستانی سُکان تیم فوتبال نوجوانان مجیس عمان را در دست گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس لطیفی پیشکسوت فوتبال و مربی خوزستانی گفت: پس از توافق با مسئولان تیم فوتبال مجیس عمان، هدایت تیم نوجوانان این باشگاه را بر عهده گرفتم.

او با بیان اینکه تعامل خوبی بین کادر فنی و باشگاه صورت گرفته، افزود: امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را در لیگ برتر عمان کسب کنیم.

لطیفی با اشاره به اینکه بازی‌ها در ۲ مرحله برگزار می‌شود تصریح کرد: اولویت باشگاه صعود به مرحله بعد است و در ادامه برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنیم.

پیشکسوت فوتبال و مربی خوزستانی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان مجیس عمان: مسابقات لیگ عمان از ابتدای مهر آغاز می‌شود و سعی می‌کنیم بازیکنان مستعد عمانی را شناسایی کرده، تا با یک تیم قوی روانه مسابقات شویم.

عباس لطیفی سابقه بازی در تیم‌های منتخب خوزستان، بهمن کرج، صنعت نفت آبادان، پگاه گیلان، آلومینیوم هرمزگان و شهرداری بندر عباس را در کارنامه دارد.

همچنین او در تیم‌های استقلال اهواز، فولاد خوزستان، نفت امیدیه، شهرداری بندرعباس، شهرداری ماهشهر، فریس اهواز، توفان اهواز و عادل اهواز سابقه مربیگری داشته است.

چندی پیش امین سبحانی دیگر مربی خوزستانی که سابقه ۹ سال مربیگری در تیم‌ پایه فولاد خوزستان را داشت به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه مجیس عمان انتخاب شد.

انتهای پیام/گ

انتخاب سرمربی تیم استقلال خوزستان

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.