سر الکس فرگوسن پس از بازی کریستیانو رونالدو در ترکیب اسپورتینگ لیسبون برابر منچستر یونایتد تصمیم به جذب این بازیکن گرفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که سر الکس فرگوسن نمایش کریستیانو رونالدو برابر منچستر یونایتد را دید تصمیم گرفت این بازیکن را به جمع شیاطین سرخ اضافه کند.

در سال ۲۰۰۳ منچستر یونایتد برای انجام یک بازی دوستانه برابر اسپورتینگ راهی لیسبون شد. در این دیدار رونالدو در ترکیب اسپورتینگ نمایش درخشانی داشت و با بازی خوبی که انجام داد زمینه انتقالش به اولدترافورد را فراهم کرد.


بیشتر بخوانید: تبریک رونالدو به بازیکن حریف بابت گلزنی به یوونتوس


پس از این بازی که با شکست ۳ بر یک شاگردان فرگوسن همراه شد، سرمربی اسکاتلندی شیاطین سرخ که از نمایش فوق العاده کریستیانو رونالدو برابر تیمش به وجد آمده بود، به این نکته پی برد که او برای منچستر یونایتد یک خرید جذاب خواهد بود که می تواند کمک زیادی به او و تیمش بکند.

در آن دوران دیوید بکهام از منچستر یونایتد جدا شده بود و تلاش های سران باشگاه برای جذب رونالدینیو هم به جایی نرسیده بود. از طرف دیگر تمجیدهای بازیکنان منچستر از بازی خوب ستاره پرتغالی اسپورتینگ باعث شد تا فرگوسن دیگر تردیدی برای جذب او نداشته باشد. سرمربی منچستر یونایتد در سال ۲۰۰۳ گفت: پس از بازی که برابر اسپورتینگ انجام دادیم تمام صحبت های بازیکنان در رختکن درباره رونالدو بود. حتی هنگامی که در هواپیما بودیم و می خواستیم برگردیم بازیکنان تیم از من می خواستند او را جذب کنم. باید بگویم رونالدو یکی از هیجان انگیزترین بازیکنان جوانی است که در عمرم دیده ام.


بیشتر بخوانید: ورزش مورد علاقه رونالدو فوتبال نیست


سرانجام منچستر یونایتد بازیکن مستعد و جوان اسپورتینگ لیسبون را با مبلغ ۱۲ میلیون یورو جذب کرد و او بعد‌ها با دریافت ۵ جایزه توپ طلا به یکی از سلاطین دنیای فوتبال تبدیل شد.


بیشتر بخوانید: رکورد رونالدو شکسته شد + عکس


انتهای پیام/

اظهارات فرگوسن درباره رونالدو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار