رئیس هیئت فوتبال استان مازندران گفت: هیچ گزارشی درباره درگیری در بازی شهروند ساری و دریژنو فرخشهر در لیگ فوتسال بانوان به دست ما نرسیده است.

غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران پس از اخبار متعددی که در ارتباط با درگیری تماشاگران آقا در بازی شهروند ساری و دریژنو فرخشهر منتشر شد به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مسئولان برگزاری مسابقه هیچ گزارشی در ارتباط با ایجاد درگیری آقایان تماشاگر در سالن بازی لیگ برتر فوتسال بانوان بین بازی شهروند ساری و دریژنو فرخشهر ندادند.

او تصریح کرد: فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان اجازه ورود آقایان تماشاگر را به سالن‌های مسابقات بانوان نمی‌دهد و تنها آقایانی که آی دی کارت فدراسیون را دارند و دارای سمت در ۲ تیم مذکور بودند اجازه ورود به این بازی را داشتند.


بیشتر بخوانید: پاکدل: بانوان ملی پوش از حضور در لیگ برتر دل‌سرد شده‌اند


بهروان افزود: من به فدراسیون نامه زدم و حتی با شهرزاد نصیری مسئول امور بانوان لیگ و صوفی زاده نائب رئیس فدراسیون در ارتباط با حضور آقایان تماشاگر صحبت کردم، اما نتیجه این شد که هیچ آقایی جز مردان دارای آی دی کارت اجازه ورود به سالن را نداشتند و درگیری هم رخ نداده است.

انتهای پیام/

واکنش بهروان درباره خبر درگیری در بازی فوتسال بانوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار