چهل‌وسومین شنبه اعتراض مردم فرانسه به سیاست‌های اقتصادی و سیاسی مکرون با واکنش خشونت آمیز پلیس به درگیری کشیده شد.

چهل‌وسومین شنبه اعتراضی در فرانسه/ پذیرایی پلیس با گاز اشک‌آور از تظاهر کنندگان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در چهل‌وسومین شنبه متوالی از زمان شروع اعتراضات فرانسه به نظام سرمایه‌داری و تدابیر غلط اقتصادی مانوئل ماکرون رییس جمهور این کشور ده‌ها تن از معترضان فرانسوی موسوم به جلیقه زردها باز هم به خیابان‌های پاریس آمدند.

اعتراضات امروز شهروندان معترض فرانسوی با دخالت پلیس و شلیک گاز‌ اشک آور از سوی نیروهای ضد شورش مواجه گشت و به درگیری کشیده شد. از زمان شروع اعتراضات جلیقه زرد‌ها پلیس فرانسه به شدید‌ترین روش‌های ممکن با مردم این کشور برخورد کرده و ده‌ها تن را زخمی و دچار معلولیت‌های بدنی کرده است. همه این‌ها در حالی صورت می‌‌گیرد که رسانه‌های تحت سلطه دولت‌مردان غربی بدون پوشش درست و عادلانه این اعتراض‌ها و حواشی آن، همچنان به بایکوت رسانه‌ای اعتراض به نظام سرمایه داری ادامه می‌دهند.

رئیس جمهور  فرانسه با وجود مشکلات عدیده در حوزه اقتصادی و رفاه عمومی مردم این کشور تصمیم به میانجیگری بین ایران و ایالات متحده آمریکا دارد و با اینکه سردمداران غرب در شرایط مختلف بارها تعهدات خود در قبال ایران زیر پا گذاشته‌اند هم‌‎چنان با روش‌های عوام فریبانه به سیاست‌های ضد ایرانی خود را ادامه می‌دهند.

در ادامه فیلمی از اعتراضات امروز مردم فرانسه را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوایند: هرج و مرج در پاریس به اوج خود رسید/ برخورد شدید پلیس با معترضان به نظام سرمایه داری +فیلم


انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
ممنون میشم یه گزارشم بزارید که حقوق کارگر تو فرانسه چقده بعد حقوق کارمنداش بعدم نرخ گوشت شیر مرغ بگین نرخ تورم نرخ بیکاری اشاره اماری بکنید بدونیم اونجا چ خبره ک اعتراض میکنن
آخرین اخبار