کاراته کار گیلانی با برتری برابر رقبای خود، قهرمان مسابقات لیگ جهانی کاراته وان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاطمه قاسمی، رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه گفت: سارا بهمنیار، کاراته کار گیلانی قهرمان پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان شد.

او با بیان اینکه پنجمین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کارانه وان در ژاپن برگزار می‌شود، افزود: بهمنیار امروز با نتیجه ۵ بر یک الکساندر رچیا از فرانسه را شکست داد و مدال طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

مربی کاراته گیلان با اشاره به اینکه این بانوی کاراته کار گیلانی در وزن ۵۰- کیلوگرم این مسابقات شرکت کرده بود، تصریح کرد: پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان از جمعه گذشته با حضور ۶۴۹ کاراته کار از ۷۹ کشور در شهر توکیو ژاپن آغاز شده و کاراته کاران حاضر در این دوره از رقابت‌ها به مدت ۳ روز با هم رقابت می‌کنند.

سارا بهمنیار کاراته کار گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد، در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امید‌های جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امید‌های آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود.

او همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

انتهای پیام/ع

کاراته کار گیلانی، قهرمان مسابقات لیگ جهانی کاراته وان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.