مریم عرب گفت : طرح تشدید نظارت بر بازار خرید و فروش استان سمنان از ۱۵ شهریور آغاز شده است و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مریم عرب رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان گفت : شهروندان استان در آستانه بازگشایی مدارس و رونق بازار نوشت‌افزار، کیف، کفش و لباس، هرگونه گرانفروشی را گزارش دهند.

او افزود : شهروندان استان سمنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف را با شماره تلفن ۳۳۴۳۹۱۹۹ به منظور ارزیابی و برخورد قانونی با متخلف، اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان ادامه داد: با نظارت و گشت مشترک، هرگونه تخلف واحد‌های صنفی رصد و با متخلفان برخورد می‌شود.

عرب با اشاره به قرارگیری اتاقک نظارت بر عملکرد اصناف که اکنون در خیابان امام (ره) سمنان قرار دارد، اضافه کرد: این اتاقک در بازار سمنان به منظور دریافت گزارش‌های مردمی در نظر گرفته شده است و بازرسی و اصناف استان خواهان انتقال این اتاقک به میدان شریعتی سمنان به منظور دسترسی آسان مردم و عملکرد بهتر است.

او تصریح کرد: در روز‌های گذشته قیمت کالا‌های اساسی در بازار استان سمنان تغییر چندانی نداشت و براساس پیش‌بینی‌ها روند تثبیت قیمت در بازار ادامه دارد.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان گفت: اجرای طرح گشت مشترک در گام‌های مختلف ادامه می‌یابد و کارکنان بازرسی و نظارت اتاق اصناف نظارت‌ها را برای برخورد با هرگونه تخلف تشدید می‌کنند.

براساس آمارها، یکماه گذشته بیش از ۲۳۰ گزارش و شکایت مردمی در سامانه ۱۲۴ در زمینه‌های مختلف مانند تقلب و گران‌فروشی ثبت شد که ۸۰ مورد از آن در بخش کالا و ۸۵ مورد در بخش خدمات بود.

۳۰ هزار و ۱۹۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان فعالند.

انتهای پیام/ح

شهروندان سمنان گرانفروشی را گزارش دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.