رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان تمهیدات ترافیکی ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی را در زاهدان اعلام کرد.

تمهیدات ترافیکی ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی را در زاهدان علی نام درست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ضمن تسلیت ایام ماه محرم الحرام و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: پلیس راهنمائی و رانندگی به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عابران بالاخص عزاداران حسینی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا، محدودیت‌های ترافیکی به شرح ذیل در شهر زاهدان از ساعت ۰۵:۳۰ صبح تا پایان مراسم اعمال خواهد کرد.

او  گفت: روز تاسوعاا بلوار خرمشهر از تقاطع امام خمینی (ره) خرمشهر –میدان مشاهیر ورودی به بلوار خرمشهر –بلوار آزادگان –کلیه فرعی‌های بلوار خرمشهر –کلیه ورودی‌های منتهی به بلوار خرمشهر و در روز عاشورا بلوار آزادی ازمیدان آزادی تا میدان کارگر –بلوار کشاورز از دوربرگردان مقابل آتش نشانی – طول بلوار سیدالشهدا –خیابان بهشتی از میدان مهران تا بلوار سیدالشهدا –بلوار شهید میرحسینی از تقاطع میرحسینی رجایی –بلوار رسالت از مسجد ابوذر غفاری به سمت میدان سیدالشهداء محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های مجاور و جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

او در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در محور‌های که محدودیت‌های ترافیکی داریم داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار