همایش بزرگ مطالبه‌گران حسینی در اصفهان برگزار می‌شود

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت:با توجه فرارسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر در ۱۱۰ مسجد از ۱۱۴ مسجد همایش مطالبه‌گران حسینی دراصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،همایش مطالبه‌گران حسینی همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی امشب در ۱۱۰ مسجد قرارگاه مهر و امید در استان اصفهان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا صادق‌زاده، جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان درباره اجرای این طرح در سطح استان اصفهان اظهار داشت: یکی از اقدامات مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در اصفهان ایجاد قرارگاه‌های مهر و امید در مساجد است که حدود ۱۱۴ مسجد در سطح استان با محوریت مبارزه با فقر، طلاق و اعتیاد و ایجاد پناه اجتماعی در پناه امر به معروف و نهی از منکر در حال فعالیت هستند.

او تصریح کرد: با توجه فرارسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر در ۱۱۰ مسجد از ۱۱۴ مسجد همایش مطالبه‌گران حسینی به صورت همزمان برگزار می‌شود که این همایش‌ها پیرامون اصل هشتم قانون اساسی پیرامون امر به معروف و نهی از منکر و وظایف هر شخص نسبت به محله خود و همچنین مطالبه‌گری از مسئولان، برگزار می‌شود.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خاطرنشان کرد: متاسفانه امروزه مسئولان ارتباط بسیار کمی با مردم سطح جامعه برقرار می‌کنند و در جریان کار‌ها و مشکلات نیستند، بنابراین برگزاری این همایش ساختار اصل هشتم قانون اساسی، امر به معروف مردم بر دولت به معنای حاکمیت را دنبال می‌کند تا مسئولان در جریان مشکلات مردم در محله‌های مختلف استان قرار گیرند.

او گفت: این همایش با حضور مسئولان مربوطه همراه با پرسش و پاسخ و آموزش مردم به فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش بزرگ مطالبه‌گران حسینی در اصفهان

برچسب ها: امربه معروف ، محرم98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.