جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانی به طور ۱۰۰ درصد آمادگی کامل دارد تا در مرز رسمی خسروی به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کند.

آمادگی کامل مرزبانان در برقراری امنیت خطوط مواصلاتی از مرز خسروی به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سردار احمدعلی گودرزی جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: سربازان باکفایت ولایت که مرزبانان غیور جمهوری اسلامی هستند در خطه غرب کشور به ویژه در قصرشیرین با اعتقادات راسخ و کاملی که به اربعین حسینی دارند آمادگی ارائه خدمات لازم به زائران شرکت کننده در این همایش عظیم را دارند.

او اظهار داشت: مرزبانان غیور آمادگی ۱۰۰ درصدی دارندکه هر تعداد زائر از داخل کشور قصد ورود به عراق را داشته باشند رفت و آمد آن‌ها را تسهیل کرده و امنیت کامل و ۱۰۰ درصدی برقرار کند مرزبانی به طور شبانه روز امنیت را در نقطه صفر مرزی، در حاشیه مرز و خطوط مواصلاتی از مرز خسروی و سایر مرز مرز‌ها برقرار می‌کنند.

او ادامه داد: در بازدیدی که از وضعیت مرز خسروی داشتیم نیرو‌های کمکی از مراکز آموزش و دیگر قسمت‌ها در حال اعزام به مناطق صفر مرزی هستند که به زودی به منطقه ورود می‌کنند و کاملا روحیه پرنشاط و عملیاتی مرزبانان غیوری که سنگربانان نظامی دفاعی کشور هستند، محسوس بوده و با شور وصف ناپذیری ماموریت ذاتی خود را انجام می‌دهند.

انتهای  پیام/ز

 

بازدید جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از مرز خسروی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.