سرپرست اداره ارشاد بندرماهشهر از برگزاری برنامه نذر کتاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید احمد محفوظیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر به برپایی ایستگاه صلواتی هنری فرهنگی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: هر ساله همه اقشار و احاد جامعه برای نشانه دادن عشق و علاقه خود به اباعبدلله الحسین (ع) به هر نحوی در سطح جهان فعالیت کرده و عَلم عشق، ادب، ایثار و فرهنگ امام حسین (ع) را با تمام توان خود بلند می‌کنند.

او اظهار کرد: امسال هم اداره ارشاد شهرستان بندرماهشهر با همکاری انجمن ادبی آفاق، برنامه نذر کتاب در شب تاسوعا و عاشورا واقع در خیابان طالقانی مقابل حسینیه ثارالله این شهرستان برپا کرده است.

محفوظیان هدف از این نذر را ترویج کتاب و کتابخوانی و بالا بردن سرانه مطالعه در سطح کشور و شهرستان بندرماهشهر عنوان کرد و اذعان داشت: عنوان کتاب‌ها متناسب با ایام محرم و عاشورا و بیش از هزاران جلد کتاب در این نذر وجود دارد و در حال توزیع است.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: این کتب در ۲ بخش کودکان و بزرگسالان بوده و سعی بر تنوع در نوع کتاب‌ها حفظ شده است و امیدواریم این طرح در مناسبت‌های مختلف و با همکاری بیش‌تر مردم در سطح شهرستان بندرماهشهر ادامه داشته باشد.

سرپرست اداره ارشاد بندرماهشهر افزود: همچنین در کنار توزیع کتاب‌ها، خوشنویسان مطرح شهرستان بندرماهشهر به خوشنویسی ابیاتی در مدح ماه محرم، واقعه عاشورا و آقا اباعبدلله الحسین (ع) می‌پردازند.

انتهای پیام/گ

توزیع کتاب نذری در ماهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.