رییس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه گفت: فیلمنامه سلامون اثر هنرمند کرمانشاهی تندیس بهترین فیلمنامه جشنواره ملی موج را کسب کرد.

نویسنده کرمانشاهی تندیس بترین اثر جشنواره موج را از آن خود کردکامران رضایی رییس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه  در گفت و گوبا خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: فیلمنامه سلامون اثر هنرمند کرمانشاهی تندیس بهترین فیلمنامه جشنواره ملی موج را کسب کرد.

او بیان کرد :فیلمنامه سلامون  نوشته اشکان چاوشی مقام نخست و تندیس بهترین فیلمنامه سومین جشنواره ملی موج کیش را از آن خود کرد.

رضایی با بیان اینکه بیش از، هزار و پانصد اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است گفت: سومین جشنواره ملی موج با موضوع  سفر و گردشگری  در منطقه ازاد کیش برگزار شد و در بخش مسابقه تعداد ۵۹ فیلم در بخش سفر و گردشگری و بخش ویژه دریا، و نگاه فیلمسازان جزیره کیش، و ده اثر در بخش فیلمنامه حضور دارند که ۱۵اثر در بخش فیلم و دو نفر در بخش فیلمنامه جایزه دریافت کردند.


این مقام مسئول افزود: فیلمنامه «سلامون» نوشته «اشکان چاوشی» مدرس و فیلمساز عضو انجمن سینمای جوان کرمانشاه برنده جایزه بهترین فیلمنامه پنجمین دوره فستیوال MOMO سوئیس شد.

او با اشاره به درخشش نویسنده کرمانشاهی در جشنواره های مختلف گفت: اشکان چاوشی در جشنواره‌های ژیار، شبدیز، کومش و جشنواره فیلمنامه سوییس حائز رتبه شده است.

رضایی هم چنین از برگزاری دوره رایگان آموزش عکاسی برای جوانان و نوجوانان خبر داد و گفت: این دوره با هدف  ارتقا سواد هنری جامعه و یادگیری عمومی  هنر عکاسی  23 شهریورماه برگزار می شود.

انتهای  پیام/ز



برگزاری دوره رایگان آموزش عکاسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.