۴۰جذب میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی شیروان

رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: تسهیلات اشتغالزایی امسال از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به بهزیستی شهرستان اختصاص یافت که تمامی آن جذب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اکبر آرام رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: با این میزان اعتبارٰ ۱۲۰ نفر مددجوی زیر پوشش بهزیستی شیروان شامل معلولٰان زن سرپرست خانوار و معتادان بهبود یافته به شعب بانک‌های شیروان معرفی شدند.

آرام با بیان اینکه این تسهیلات بیشتر در زمینه دامداریٰ، قالیبافیٰ، خیاطیٰ و کشاورزیٰ صنعتی پرداخت شده است افزود: امیدواریم با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال پایدارٰ، خودکفایی مددجویان و توانخواهان زیر پوشش فراهم شود.

او اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده یکهزار و ۸۰۰ نفر از توانخواهان معلول دارای پرونده پشت نوبت نیز با تخصیص اعتبارات از محل هدفمندی یارانه‌ها در سامانه برقراری مستمری ماهیانه ثبت و بزودی از خدمات مستمری بهره مند می‌شوند.

رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: با توجه به تخصیص اعتبارات از ۴۰۰ نفر توانخواه معلول زیر پوشش بهزیستی شیروانٰ ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول دریافت مستمری ماهیانه می‌شوند.

شهرستان شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام/ ر

۴۰جذب میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای بهزیستی شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.