فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: فردی که موجب بی نظمی و اخلال در نظم عمومی در یکی از بیمارستانهای این شهرستان شده بود بازداشت شد.

بازداشت عامل اخلال و بی نظمی در بیمارستان خرمشهربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خرمشهر، سرهنگ همت اله ترکارانی روز سه شنبه با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی در این رابطه گفت: فرد مذکور هنگام ورود به بیمارستان ولیعصر خرمشهر با کادر درمانی، عوامل نگهبانی درگیر شده و باپرتاپ صندلی به سمت پرستاران و پاره کردن پرونده‌های پزشکی بیماران باعت اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان شده بود.

او افزود: این مرد که  تعادل روحی نداشت با یکی از ماموران انتظامی درگیر شده و او را از ناحیه انگشت دست مصدوم کرد.

فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: نامبرده به اتهام اخلال درنظم عمومی، تخریب، ضرب و جرح، ایجاد رعب و وحشت، توهین و فحاشی به ماموران بازداشت و روانه زندان شد.


بیشتر بخوانید:دستگیری اعضای بزرگترین شبکه تصادفات ساختگی کشور


او ادامه داد: مامور انتظامی حسب وظیفه ذاتی و به منظور جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی در محیط درمانی با شخص خاطی برخورد کرده و قصوری متوجه وی نیست.

  فرد مذکور به دلیل مصدومیت ناشی از تصادف به بیمارستان ولیعصر (ع) خرمشهر مراجعه کرده و باعث بر هم زدن نظم عمومی در این بیمارستان شده است که بازداشت شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

عامل اخلال در بیمارستان دستگیر شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاکر
۱۸:۳۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
با سلام و احترام خواهش میکنم یکطرفه قضاوت نکنیدواگرقصوروکوتاهی از بیمارستان بوده مطرح کنید باتشکز