هواپیما‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی به صورت گسترده بر فراز آسمان نوار غزه به پرواز درآمده و ۴ حمله به یک پایگاه فلسطینی و منزل رها شده‌ای در جنوب منطقه الحکر انجام دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون العالم، هواپیما‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی به صورت گسترده بر فراز آسمان نوار غزه به پرواز درآمدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در دیرالبلح در مرکز نوار غزه ۴ حمله به یک پایگاه فلسطینی و منزل رها شده‌ای در جنوب منطقه الحکر انجام دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یکی از مواضع مقاومت را در بیت حانون در شمال نوار غزه با ۳ موشک هدف قرار دادند و سامانه پدافند هوایی مقاومت به سوی این جنگنده‌ها تیراندازی کرد.

شبکه تلویزیونی المنار نیز از شنیده شدن صدای چند انفجار در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه تلویزیونی العربیه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در ۱۵ نوبت مناطق مختلفی را در شمال و مرکز نوار غزه هدف قرار دادند.

در خبری دیگر تلویزیون المیادین از تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی یکی از مواضع مقاومت در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه گزارش داد.

در همین حال فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس روز سه‌شنبه در واکنش به اظهارات جدید بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مورد ضرورت الحاق شهرک‌های صهیونیست نشین کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی گفت که این سخنان سیاست‌های خصمانه اسرائیل علیه ملت فلسطین، سرزمین و سرنوشتش را نشان می‌دهد.

وی گفت: «اظهارات نتانیاهو چیزی از حقایق را تغییر نخواهد داد و هرگز مقاومت فزاینده ملت برابر اشغالگران و طرح‌هایشان را متوقف نخواهد کرد.»

برهوم افزود: «دولت آمریکا که شریک اشغالگران در اقدامات خصمانه علیه ملت فلسطین بوده و همچنین شتاب کشور‌های منطقه برای عادی سازی روابط با دشمن و رفتار تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری در ادامه همکاری امنیتی و سرکوب مقاومت و اصرار بر مذاکرات بیهوده عامل تشویق نتانیاهو برای مطرح کردن این وعده بوده است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار