مدیر روابط عمومی اراضی عباس آباد از عضویت وابسته این مجموعه به سازمان جهانی گردشگری خبر داد.

میثم اخباری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اراضی عباس آباد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: چهارشنبه بیستم شهریور ماه بیست و سومین نشست مجمع عمومی سازمان‌های گردشگری در سن پترزبورگ آغاز و عضویت مجموعه اراضی عباس آباد به عنوان چهاردهمین عضو وابسته این سازمان مطرح و بررسی شد.

اخباری در توضیح انواع عضویت ها در سازمان جهانی گردشگری گفت: نوع اول عضویت در سازمان جهانی گردشگری عضویت کامل است که دولت‌ها در آن‌ عضویت دارند و یکی از نهاد هایی که از ایران در این مجمع عضویت دارد وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

او ادامه داد: شکل دیگر عضویت در این سازمان (سازمان جهانی گردشگری) عضویت وابسته است که نهادهایی مانند اراضی عباس آباد، کیش، و قشم با ماموریت غیر دولتی در جهت توسعه گردشگری در آن عضویت دارند و نوع دیگر عضویت در سازمان جهانی گردشگری عضویت پیوسته است که دولت هایی که در امور خارجی استقلال ندارند در آن عضو هستند.


بیشتر بخوانید: آیا آلودگی آب دریاچه هنر موجب آلودگی محیط زیست می‌شود؟


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اراضی عباس آباد بیان کرد: تا به امروز  ۱۳ نهاد وابسته از ایران در سازمان جهانی گردشگری عضویت دارند که با عضویت مجموعه اراضی عباس آباد این آمار به ۱۴ عضو رسید و تمامی مجموعه اراضی عباس آباد به عنوان چهاردمین عضو وابسته سازمان گردشگری جهانی معرفی شد.

انتهای پیام/

اراضی عباس آباد چهاردهمین عضو وابسته سازمان جهانی گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار