رئیس حج و زیارت فارس از فعالیت ۱۴۵ دفتر مجاز زیارتی برای ثبتنام زائران اربعین در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا زینلی رئیس حج و زیارت استان فارس گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام مراسم معنوی اربعین حسینی باید حتما از طریق سامانه سماح برای ثبت نام اقدام کنند.

او با اشاره به فعالیت ۱۴۵ دفتر خدمات زیارتی مجاز در استان، افزود: آن دسته از افرادی که قادر نیستند خود ثبت نام اینترنتی داشته باشند می‌توانند با مراجعه به سایت حج و زیارت به اسامی این دفاتر دسترسی پیدا کرده و برای ثبت‌نام به این دفاتر مجاز مراجعه کنند.

زینلی با تاکید بر اینکه متقاضیان برای ثبتنام به دفاتر مجاز مراجعه کنند، ادامه داد: متاسفانه عده‌ای سودجود در این مواقع سوءاستفاده کرده و با بهانه ثبت نام اربعین کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت فارس، هزینه ثبت‌نام را ۲۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هیچ کس حق دریافت مبلغی بیش از این را ندارد و مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند شکایت خود را از طریق مراجع قانونی اعلام کنند.

او درباره مهلت ثبت نام گفت: تا روز‌های نزدیک به اربعین فرصت برای ثبت نام است، اما متقاضیان باید به گونه‌ای زمان را مدیریت کنند که برای سفر و رفت و برگشتشان مشکلی پیش نیاید.

زینلی همچنین درباره فراهم کردن شرایط از جمله ارز مورد نیاز زائران اظهار داشت: زائران طبق آنچه در سایت سماح ذکر شده برای دریافت ارز اقدام کنند و این امر را به لحظات آخر موکول نکنند.
انتهای پیام/م

ثبت‌نام برای مراسم اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار