با حضور فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی،مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سردشت برگزار شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سردار خرم نیا فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی در  مراسم  تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سردشت با اشاره به اصل هشتم قانون اساسی امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای است همگانی و متقابل بر عهده مردم نسبت به یکدیگر، دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت، افزود: اگر در جامعه امر به معروف و نهی از منکر جاری و ساری شود خیلی از منکرات در جامعه ازبین خواهد رفت.

او تصریح کرد: برای این امر مهم، امر به معروف و گسترش معروفات در موازات هم باید حرکت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه بعد از ۱۴ قرن هنوز جوشش خون امام حسین (ع) ادامه دارد و هیچگاه متوقف نشده است، اظهار کرد: در پرتو جوشش خون امام و یاران با وفایش وظایف و تکالیف خطیری بر عهده جامعه اسلامی است که باید بر آن‌ها آگاه بود و اجرا کرد.

او با اشاره به اینکه نظارت بر پلیس موجب پویایی و قوام و دوام سازمان خواهد شد خواستار نظارت مردم بر عملکرد پلیس و همچنین فرماندهان در کنار مردم و با مردم باشند و خدمت کنند.

فرماندار سردشت نیز در این مراسم ضمن تقدرر از تلاش‌های فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان گفت: قیام امام حسین (ع) گفتمان جدیدی را به صورت ماندگار در دنیا آغاز کرد.

اقصی نخشی‌پور با بیان اینکه نهضت مقدس جمهوری اسلامی از ثمرات نهضت و قیام امام حسین (ع) است، افزود: گفتمان مدیریت اخلاق محور در جامعه گفتمان جدید قیام امام حسین (ع) با یک رویکرد اخلاق محور، مردم محور و حرکت برای امر به معروف و نهی از منکر است.

او بیان کرد: امروز ضابطین و نیرو‌های نظامی و انتظامی در این جهت امر وظیفه می‌کنند که این مسیر اقتدا به وصی و سنت پیامبر (ص) و یک مسیر انسان ساز و سازنده برای آینده و جامعه بشری است.

امام جمعه سردشت نیز در ادامه فضای امید و نشاط در جامعه و نقش جوانان در تامین امنیت را از دو نکته مهم بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: ناجا بپ اهتمام به جوانان متدین، انقلابی و متکی به حس مسؤولیت پذیری مطابق با ارزش‌های صحیح جامعه اسلامی می‌تواند به عنوان روش‌های صحیح در برخورد با منکرات استفاده کند و جایگاهش در بین مردم ارتقا یابد.

در پایان از تلاش‌های سرهنگ علیزاده تجلیل و سرهنگ دوم موسی بهاری که سابقه فرمانده انتظامی شهرستان بیجار را دارد به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی سردشت معرفی شد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی سردشت

برچسب ها: پلیس ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.