راننده خودروی کامیون از گشت پلیس راه اراک-قم قدردانی کرد.

قدردانی راننده کامیون از پلیس امینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، راننده یک کامیون که گشت پلیس راه اراک-قم بارش را برگردانده بود در تماس با ۱۹۷ از این ماموران امین قدردانی کرد.

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بنا بر اعلام دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان چند روز قبل تیمی گشت پلیس راه اراک - قم در حین گشت زنی متوجه افتادن ۲ کیسه برنج از یک دستگاه خودروی کامیون می‌شوند.

سرهنگ خلجی افزود: تیم گشت پلیس راه، بلافاصله هر دو کیسه برنج را از سطح جاده برداشته و بعد از طی مسافتی با متوقف کردن خودروی کامیون اقلام رها شده را به راننده آن تحویل دادند.

او اضافه کرد: بعد از این اقدام پلیس، راننده خودرو در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی این چنین گفت:
"سلام، در ساعت ۱۹ سیزدهم شهریور ماه، ۸۰ کیلو برنج از خودروی من در کمربندی شهر اراک پایین افتاده بود و من متوجه نشده بودم که ماموران گشت پلیس راه اراک، کیسه‌های برنج را به من رساندند، خواستم از امانت داری و حسن نیت آن‌ها تقدیر و تشکر کنم. "

انتهای پیام /ج

راننده خودروی کامیون از گشت پلیس راه اراک-قم قدردانی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.