رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: این شهرستان میزبان هفتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم زاده رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: ملی پوشان ناشنوای کشورمان، جهت شرکت در نهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ ناشنوایان هنگ کنگ و چهارمین دوره مسابقات فوتسال جهانی ۲۰۱۹ ناشنوایان در سوئیس مدت یک هفته به اردو می‌روند.

او با بیان اینکه این اردو با حضور ۱۴ بازیکن از تاریخ ۲۲ شهریور تا ۲۸ شهریور در اردوگاه شهید عظیمی برگزار می‌شود، افزود: احمدرضا رضایی دروازه بان سوادکوهی و مصطفی حسینی نیا بازیکن بابلی دو مازندرانی حاضر در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان خواهند بود.

ابراهیم زاده گفت: علیرضا رعدی سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان است و علی زندی‌پور و سردار پاریاد به عنوان مربی و نعیم باقری هم به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، وی را همراهی می‌کنند.

او افزود: نهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ ناشنوایان از ۱۰ تا ۲۱ آبان ماه در هنگ کنگ برگزار خواهد شد و همچنین چهارمین دوره مسابقات فوتسال جهانی ۲۰۱۹ ناشنوایان از ۱۸ آبان تا ۱۲ آذر به میزبانی سوئیس برگزار می‌شود.

پیش از این نیز سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان با حضور ۱۸ بازیکن از ۱۸ تا ۲۳ خرداد ماه سال جاری در بابلسر برپا شد.
 

ملی پوشان ناشنوای فوتسال در بابلسر اردو می‌زنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.