دوره توان افزایی نجاتگران و امدادگران هلال احمر مهریز به منظور آمادگی جسمانی و مرور مسائل آموزشی در منطقه آدرشک مهریز برگزار شد.

برگزاری دوره توان افزایی نجاتگران و امدادگران هلال احمر مهریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علیرضا فخری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: جهت آمادگی و تقویت روحیه همکاری بیشتر نجاتگران و امدادگران دوره توان افزایی یک روزه در منطقه آدرشک مهریز با حضور بیش از ۲۰ نفر امدادگران و نجاتگران برگزار شد.

فخری افزود: در این دوره یک روزه ضمن کوهنوردی و توان افزایی جهت آمادگی جسمانی نجاتگران، مباحث آموزشی آشنایی با گره‌ها و کارگاه‌های نجات در کوهستان به صورت کارگاهی مرور شد.

رضا زارع زاده فرماندار شهرستان مهریز با حضور در این دوره در بین نجاتگران و امدادگران ضمن تشکر از خدمات داوطلبانه آن عزیزان مطالبی را در خصوص کار آفرینی و بنیاد برکت جهت اشتغال امدادگران ونجاتگران عنوان نمود.

همچنین حمزه زارع زاده عضو هیات مدیره جمعیت استان نیز پیرامون اهداف جمعیت وخدمات داوطلبانه مطالبی بیان داشت.

در پایان رئیس جمعیت هلال احمر مهریز ضمن قدرانی از زحمات امدادگران و نجاتگران پایگاه‌های زین الدین و تنگ چنار گزارشی از عملکرد هلال احمر شهرستان در چند ماهه اخیر ارائه نمود.

انتهای پیام/ غ

دوره توان افزایی نجاتگران و امدادگران هلال احمر مهریز برگزار شد

برچسب ها: هلال احمر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.