آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در دهه اول محرم

نیکوکاران فارس در دهه نخست ماه محرم، به پیروی از سیره سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، زمینه آزادی ۱۸ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اصغر تراب‌پور مدیرعامل ستاد دیه استان فارس با بیان اینکه مشارکت خیران و نیکوکاران در آزادی زندانیان ستودنی است، اظهار داشت: مردم متدین و خیرخواه استان فارس در همه ایام سال حضور پررنگی در حل مشکلات مردم نیازمند دارند که این مهم در دهه محرم و صفر به اوج خود می‌رسد.

او افزود: در دهه اول ماه محرم تعداد ۲۰ نفر زندانی جرائم غیر عمد با کمک نیکوکاران، ستاد دیه کشور و استان فارس از زندان رهایی و به آغوش خانواده برگردند.

تراب‌پور با بیان اینکه مبلغ بدهی این زندانیان ۸۰۰ میلیون تومان بوده است، افزود: با پیگیری‌های ستاد دیه کشور و استان فارس و همکاری مددکاران شاغل در زندان‌ها و پس از دعوت از شکات و مذاکره با آن‌ها مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان تخفیف شاکی محقق شد.

او ادامه داد: پیش بینی شده است که در دو ماه محرم و صفر تعداد ۶۸ زندانی جرائم غیرعمد را از زندان آزاد کنیم که این مهم نیازمند مشارکت خیران نیک اندیش فارسی است.

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس تصریح کرد: جرائم غیرعمد شامل بدهکاران دیه (تصادف و حوادث کارگاهی غیرعمد) و بدهکاران مالی (چک‌های برگشتی و نفقه و مهریه) است.

تراب‌پور با بیان اینکه استان فارس در کمک به زندانیان جرائم غیر عمد رتبه اول کشور را دارد، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره حساب ۱۱۹۹ بانک رسالت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ کمک‌های نقدی شان را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کنند.
انتهای پیام/م

آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیر عمد در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار