رییس هیات کشتی خوزستان از اعلام زمان برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور در ماهشهر با تصمیم فدراسیون خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید حسین مرعشیان رییس هیات کشتی خوزستان گفت: میزبانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور با تصمیم فدراسیون به خوزستان و شهرستان ماهشهر واگذار شد که در روز‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ مهرماه در سالن شهید حقگو برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه از هر استان تنها یک تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کند اظهار کرد: تیم منتخب کشتی فرنگی خوزستان به عنوان تنها نماینده استان در این رقابت‌ها حضور دارد و از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار است.

مرعشیان با اشاره به اینکه مسابقات در ۱۰ وزن برگزار می‌شود بیان داشت: در این پیکار‌ها بیش از ۱۵۰ کشتی گیر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که نفرات برتر به اردو‌های تیم ملی دعوت می‌شوند.

رییس هیات کشتی خوزستان با بیان اینکه ماهشهر از امکانات بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات برخوردار است تصریح کرد: ۲ سال گذشته رقابت‌های بین المللی جام تختی به خوبی در ماهشهر برگزار شد که این موضوع ما را ترغیب کرد تا ماهشهر را برای میزبانی انتخاب کنیم.

این مقام مسئول در خصوص اوزان و شرایط سنی مسابقات اذعان داشت: مسابقات در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد و کشتی گیران متولد ۸۰/۱۰/۱۰ و بزرگتر (رده سنی جوانان) مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.

سید حسین مرعشیان با بیان اینکه به کشتی گیران اول تا سوم در هر وزن، حکم و مدال و به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد افزود: با توجه به اینکه خوزستان میزبان مسابقات است با ۲ تیم کامل در رقابت‌ها شرکت می‌کند.

او در خصوص مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در خوزستان ادامه: این رقابت‌ها با حضور ۸ تیم برتر دنیا در آذرماه به میزبانی ماهشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات کشتی فرنگی به میزبانی ماهشهر

برچسب ها: کشتی ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار