امام جمعه مهریز گفت: دست رد ناخدای کشتی ایران به پیشنهاد رشوه آمریکایی ها حکایت از اوج حقارت و تلاش آن ها برای مذاکره است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام عبد الرضا محی الدینی امام جمعه مهریز گفت:  پانزده ماه از خروج آمریکا از برجام می گذرد و در این مدت آمریکا از همه قدرت خود برای تحمیل تحریم ها و فشار‌ها علیه کشور ایران استفاده کرده است تا رفتار ملت ایران را تغییر دهند، اما این کار شدنی نیست.

حجت الاسلام محی الدینی افزود: آمریکا با اعمال تحریم‌های مختلف قصد دارد تا ایران دوباره پای میز مذاکره با آن ها برود و از این طریق ملت ایران را خار و ذلیل کنند اما به کوری چشم آمریکا و ترامپ ایران هر روز سربلند‌تر می‌شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر مردم ایران با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می کنند، گفت: تنها راه حل برون رفت از  مشکلات،  تحقق کامل شعار اقتصاد مقاومتی با استفاده از تولیدات بومی و بکار بردن کارشناسان و متخصصان داخلی است.

حجت الاسلام محی الدینی با اشاره به روز میراث فرهنگی گفت: میراث فرهنگی هر کشور برگرفته از فرهنگ آن است و باید از آن حفظ و حراست کرد.

او افزود: رسانه‌ها برای انتقال فرهنگ‌های اصیل و نشان دادن ناهنجاری‌ها باید به میدان بیایند چراکه آن ها می توانند نقش مؤثری را جهت برطرف کردن ناهنجاری ها ایفا کنند.

امام جمعه مهریز در بخش از سخنان خود با اشاره به ضرورت ترویج حجاب برتر در جامعه، بیان داشت: بانوان مهریزی با عشق و علاقه حجاب را انتخاب کرده نه با زور، اما در بعضی از شهر‌ها به علت فرهنگ سازی‌ها غلط در مورد پوشش و حجاب، بی حجابی بیداد می‌کند.

حجت الاسلام محی الدینی گفت: ملت ایران بیدارتر و هوشیارتر از همیشه هستند و با حضورشان در همه عرصه  ها نشان داده اند که در مورد انقلاب و ولایت فقیه با هیچ کس شوخی ندارند و تا پای جان ایستاده اند.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار