رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان قم گفت:سامانه سپند به منظور ثبت سرویس دانش آموزی در استان راه اندازی شد.

شاهسواری، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش قم در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،با بیان اینکه سامانه سپند پارسال به صورت آزمایشی در قزوین اجرا شد، از راه اندازی این سامانه برای ثبت سرویس دانش آموزان در استان خبر داد.

او افزود:اولیای دانش آموزان با مراجعه به  سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) به نشانی www.irtusepand.ir  نام نویسی کنند تا مدارس بتوانند در آغاز سال تحصیلی سرویس رفت و آمد را در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان قم عنوان کرد:بیستم و پنجم شهریور ماه مدیران مدارس واجد سرویس علاوه برنام نویسی در سامانه سپند، در کارگاه آموزشی و توجیهی مدیران شرکت می کنند.

او گفت:سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) با هدف ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان،دسترسی آسان به اطلاعات عوامل حمل و نقل دانش آموزی، فعالیت افراد با صلاحیت در امر سرویس دانش آموزی، امنیت بیشتر دانش آموزان و کاهش دغدغه والدین و نظارت آنان بر عملکرد رانندگان  در حال اجرا است.

شاهسواری تصریح کرد:از آنجایی که اطلاعات دانش آموزان و شرکت‌هایی که  حمل و نقل آنان  را برعهده دارند در این سامانه ثبت می‌شود،همه‌ دستگاه‌های مربوطه می‌توانند بر گزارشات، تخلفات رانندگان و شرکت ها، انتقادات و پیشنهادات و امنیت بیشتر دانش آموزان نظارت کنند.

انتهای پیام/ش

راه اندازی سامانه سپند در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار