دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و جانشین فرمانده انتظامی استان آخرین وضعیت پرونده حمله سگ خانگی به زن باردار را تشریح کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: پرونده حمله سگ خانگی به زن باردار در مرحله تحقیقات است و پس از تکمیل تحقیقات به دادگاه ارسال خواهد شد تا  پس از صدور کیفرخواست، دادگاه درباره آن تصمیم خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تصریح کرد: اگر سگی به انسان صدمه بزند صاحب آن از باب تسبیب در ایراد صدمه مسؤول بوده، این موضوع از باب تهدید علیه بهداشت عمومی نیز قابل پیگیری است.


بیشتر بخوانید:دادستان اصفهان به موضوع حمله سگ به زن باردار ورود پیدا کرد


او تاکید  کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام کردیم حضور سگ‌ها در مکان‌های عمومی از باب تهدید علیه بهداشت عمومی ممنوع است و نیروی انتظامی می‌تواند افراد متخلف را به دستگاه قضایی معرفی کند.

حسین حسین‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مردم می‌توانند سگ‌گردانی را به پلیس گزارش کنند و از آن‌جا که سگ‌گردانی خلاف قانون، موازین بهداشتی و اخلاقی کشور است تخلف محسوب شده و اگر گزارش شود پیگیری خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این زمینه هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شده و در صورت مشاهده تخلف با آن برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت پرونده حمله سگ به زن باردار در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.