بهرامی گفت: در بازی‌های جهانی به دنبال کسب سهمیه المپیک هستیم و اگر بگوییم که برای مدال به تایلند می‌رویم، اغراق کردیم.

بهاره بهرامی، نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص نخستین اعزام بانوان وزنه برداری ایران به مسابقات جهانی، اظهار داشت:  در حال حاضر شرایط اردونشینان نسبت به بازی‌های آسیایی خیلی بهتر است. شرایط ما نسبت به بازی‌های آسیایی متفاوت است. به برخی از وزنه برداران امید بیشتری نسبت به بقیه داریم.

او ادامه داد: رقابت‌های نوجوانان و جوانان، بعد از رقابت‌های جهانی در پیش است و به همین دلیل در بازی‌های جهانی تایلند از بزرگسالان استفاده می‌کنیم. به هر حال باید این را هم گفت که کار ما در این بازی‌ها سخت خواهد بود.

فقط به کسب سهمیه المپیک فکر می‌کنیم


بیشتر بخوانید: لیست نهایی نفرات شرکت‌کننده در مسابقات جهانی وزنه‌برداری مشخص شد


بهرامی درباره انتظار فدراسیون وزنه برداری از بانوان ایرانی در این بازی‌ها گفت: در این بازی‌ها فقط به کسب سهمیه المپیک فکر می‌کنیم. در بازی‌های جهانی به دنبال مدال گرفتن نیستیم، چون میخواهیم واقع بین باشیم. اما من اعلام می‌کنم که با توجه به رقابت‌های استعداد‌های برتر که به تازگی در سنندج برگزار شده است، می‌توانیم انتظارات بیشتری از بانوان وزنه بردار نوجوان و جوان داشته باشیم. در بخش نوجوانان و جوانان حرف برای گفتن داریم. اما اگر بخواهیم از مدال آوری در بازی‌های جهانی صحبت کنیم، اغراق کردیم.


بیشتر بخوانید: حضور بیرانوند در جلسه کمیته فدراسیون جهانی وزنه‌برداری


او درمورد اعزام بانوان وزنه برداری به تایلند خاطر نشان کرد: بانوی سبک وزن تیم ملی وزنه برداری، پوپک بسامی فردا، یکشنبه به همراه نخستین کاروان اعزامی ایران، راهی تایلند می‌شود و ۳ وزنه بردار دیگرمان با گروه بعدی راهی محل برگزاری بازی‌ها خواهند شد و از کادر فنی تیم ملی بانوان نیز، مریم امرالله، سرمربی تیم ملی بانوان وزنه برداری به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

فقط به کسب سهمیه المپیک فکر می‌کنیم


بیشتر بخوانید: تاریخ اعزام ملی پوشان وزنه‌برداری ایران به تایلند مشخص شد


لازم به ذکر است که تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران برای نخستین بار در بازی‌های جهانی وزنه برداری شرکت می‌کند و در تیم اعزامی به این مسابقات، پوپک بسامی (دسته ۵۵ کیلوگرم)، ابریشم ارجمندخواه (دسته ۶۴ کیلوگرم)، سیده الهام حسینی (دسته ۷۱ کیلوگرم) و پریسا جهانفکریان (دسته ۸۷ کیلوگرم) اعضای این تیم را تشکیل می‌دهند.   

انتهای پیام/

اظهارات نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری درخصوص بازی های جهانی تایلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار