یکی از مدیران سازمان لیگ اهدای کاپ قهرمانی سوپرجام به تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با صنعت نفت آبادان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی، قهرمان شد، سازمان لیگ فوتبال ایران بدون برگزار کردن بازی سوپرجام تصمیم گرفت این تیم را به عنوان قهرمان سوپرجام هم معرفی کند.

این در حالی است که با وجود گذشت ۲ هفته از نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تاکنون کاپ قهرمانی سوپرجام به سرخ پوشان پایتخت اهدا نشده است و تنها مسئولان سازمان لیگ این تیم را به عنوان قهرمان سوپرجام معرفی کرده اند.


بیشتر بخوانید: اعلام تاریخ دقیق برای رای نهایی سوپرجام تکذیب شد


قهرمان سه فصل اخیر لیگ برتر در سه سال اخیر تنها با برگزاری یک بازی قهرمانی سوپرجام را کسب کرده است. این تیم در سال ۹۶ کاپ قهرمانی سوپرجام را با برتری ۳ بر صفر مقابل نفت تهران به دست آورد. در سال ۹۷ هم پرسپولیس به دلیل حاضر نشدن استقلال در سوپرجام به عنوان قهرمان معرفی شد که پرونده این بازی همچنان در دادگاه CAS جریان دارد و امسال هم پرسپولیس به دلیل دبل کردن در قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی، قهرمان سوپرجام شد.

برخی رسانه‌ها در روز‌های اخیر از اهدای کاپ قهرمانی سوپرجام به شاگردان گابریل کالدرون پیش از بازی پرسپولیس و صنعت نفت در هفته سوم لیگ برتر خبر داده بودند که یکی از مدیران سازمان لیگ ضمن تکذیب این موضوع اظهار داشت: تاکنون چنین بحثی ابلاغ نشده و در حال حاضر برنامه‌ای برای اهدای کاپ سوپرجام به پرسپولیس پیش از بازی با صنعت نفت آبادان نداریم.


بیشتر بخوانید: استقلالی‌ها نگران رای دادگاه عالی ورزشی


دیدار پرسپولیس و صنعت نفت از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه دوشنبه ۲۵ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار