رییس پلیس راه استان گیلان از جان باختن یک تن و مجروح شدن یک نفر بر اثر واژگونی خودرو سواری پژو ۲۰۶ در محور پونل به پره‌سر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ  حسین محمدپور  رییس پلیس راه استان گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور "پونل به پره‌سر"، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ که در محور پونل به پره‌سر در حال تردد بود واژگون شده است.

او ادامه داد: در این حادثه خانم ۲۴ ساله راننده خودرو پژو ۲۰۶ به علت شدت جراحات وارده در محل تصادف فوت و سرنشن این خودرو که دختری ۱۴ ساله بود مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ محمدپور تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه راننده پژو ۲۰۶ اعلام کردند.

رییس پلیس راه استان گیلان در پایان گفت: با توجه به تعطیلات پایان شهریور ماه و تردد بالای خودرو در محور‌های مواصلاتی، رانندگان ضمن رعایت فاصله طولی با سرعت مطمئنه و با صبر و حوصله بیشتری حرکت کنند.

انتهای پیام/آ

یک کشته یک مجروح در حادثه رانندگی پونل به پره سر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.