مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: در هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی بیش از ۴ هزار دقیقه برنامه از بخش‌های سیما، صدا و خبر مرکز یزد پخش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، امیر احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به میزبانی یزد از هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، گفت: در بخش‌های سیما، صدا و خبر مرکز یزد بیش از ۴ هزار دقیقه برنامه با این موضوع تهیه و پخش شد.

او افزود: معاونت سیمای این مرکز دوهزار و ۱۰۰ دقیقه برنامه با موضوع پیرغلامان و خادمان حسینی پخش کرد که برنامه یزد حسینیه ایران، و، اما امشب و مراسم استقبال، افتتاحیه و اختتامیه و کمیسیون‌ها و برنامه‌های تولیدی و زنده استودیو‌ها از جمله مهمترین این برنامه‌ها بود.

پهلوانیان با اشاره به پخش هزار و ۷۰۰ دقیقه برنامه رادیویی با موضوع اجلاس پیرغلامان حسینی اظهار داشت: خیمه گاه، حسینیه ایران، پیرغلامان، چادیشب، روایت زیبایی، شرح شیدایی، نخل ماتم و یزدانه از برنامه‌های رادیو یزد در این اجلاس بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد افزود: معاونت خبر یزد نیز با تولید ۳۶۰ دقیقه گزارش خبری و خبر‌های کوتاه و ارتباط با شبکه‌های سراسری نقش بسزایی در انعکاس برنامه‌های هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی داشت.

انتهای پیام/ی

بیش از ۴ هزار دقیقه برنامه با موضوع پیرغلامان از صدا و سیمای یزد پخش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.