رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال کمیته امداد استان کرمانشاه پنج موکب برای پذیرایی و خدمت رسانی در مسیر زائرین اربعین مستقر می‌کند.

برپایی پنج موکب در مسیر زائرین در استان کرمانشاهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مرتضی حسینی فر، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی در سال جاری به منظور تردد زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: این نهاد به منظور پذیرایی و خدمت رسانی به زائرین اربعین پنج موکب در مسیر زائرین در استان برپا می‌کند.

حسینی فر عنوان کرد: این موکب‌ها در ادارات ماهیدشت (چهارزبر)، اسلام آبادغرب، حمیل، سرپل ذهاب و قصرشیرین مستقر خواهند شد.

او افزود: همچنین مجتمع فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان صحنه نیز آماده خدمت رسانی و پذیرایی از زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

مرتضی حسینی فر در ادامه با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال بیش از هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد در استان راهی سفر زیارتی اربعین شوند، بیان کرد: کمیته امداد به هریک از مددجویان متقاضی حضور در پیاده روی اربعین ۶۵۰ هزار تومان کمک هزینه سفر زیارتی پرداخت می‌کند.

 هوشنگ بازوند، استاندار و رئیس ستاد مدیریت و ساماندهی زائرین اربعین حسینی (ع) در کرمانشاه با توجه به اهمیت بازگشایی مرز خسروی و لزوم خدمت رسانی مطلوب‌تر به زائرین اربعین محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان را با حفظ سمت به عضویت این ستاد در سال ۹۸ درآورده است.

انتهای پیام/ز

 

 

خدمت رسانی مطلوب‌تر به زائرین اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.