معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تا کنون مالکان ۲۶۹ واحد برای دریافت تسهیلات بازآفرینی از طریق این اداره به بانک مسکن معرفی شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رافع ناصری فر معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: برای تحقق اهداف طرح ملی اقدام مسکن در مناطق بافت فرسوده، ۲۶۹ واحد برای دریافت تسهیلات بازآفرینی از طریق این اداره کل به بانک مسکن معرفی شده اند که این تعداد در حال افزایش است.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی در شش ماه نخست امسال گفت: اجرا، نظارت و پیگیری برای تکمیل هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر باقی مانده در قالب قرارداد‌های سه جانبه، تعاونی و خود مالکین از جمله موارد در دستور کار حوزه مسکن است.

ناصری فر افزود: طرح آماده سازی زمین ۲۵۰ هکتاری شمال محمدیه و ۶۰ هکتاری الوند در شهرستان البرز تهیه شده و طراحی پروژه بازارچه و مجتمع تجاری رفاهی مهرگان نیز نهایی شده است.

او اضافه کرد: بهسازی معابر محله هادی آباد در شهرستان قزوین و خیابان شهید مطهری در شهرستان الوند و همچنین مرمت جلوخان کاروانسرای شاه عباسی در شهرستان آوج هم در زمینه اجرای طرح‌های بازآفرینی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ک

مالکان ۲۶۹ واحد برای دریافت تسهیلات بازآفرینی به بانک مسکن معرفی شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.