رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: رصد واحد‌های تولیدی و حل مشکلات آن‌ها در استان، تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران  در بازدید از شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی گفت:پس از حضور اینجانب در مازندران رصد فعالیت واحد‌های تولیدی را یکی از برنامه‌های اصلی و هفتگی خود قرارداده ام.

او بابیان اینکه در گام اول با حضور در شهرستان‌ها از نزدیک به بازدید واحد‌های تولیدی بزرگ که ظرفیت اشتغال قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند پرداخته، افزود:دراین بازدید‌ها از نزدیک با مدیران واحد‌های تولیدی، فرمانداران ودیگر مسئولان شهری جلساتی در راستای رونق تولید و حل مشکلات موجود داشتیم.

قوانلو گفت: در این مدت تقریبا در تمامی شهرستان‌های استان حضور پیدا کرده و اینکه در گام بعدی در نظر داریم از واحد‌های درحد متوسط نیز شخصا بازدید داشته و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های آن‌ها  قرار بگیرم.

رئیس سازمان صمت مازندران یکی از اولویت‌های این سازمان را تسهیل تولید واحد‌های صنعتی، معدنی استان اعلام و افزود :به جد در رفع موانع تولید استان و در کارگروه‌های مختلف که با حضور مسئولان استانی برگزار میگردد بوده و از تمامی ظرفیت‌ها در این حوزه استفاده خواهیم کرد.

حسینقلی قوانلو با یاد آوری تحریم‌های همه جانبه آمریکا برعلیه کشورمان گفت: یقینا در برهه فعلی توجه جدی‌تر به امر تولید و حل مشکلات تولید کنندگان که سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند می‌تواند کمک بسیار زیادی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی در کشور داشته باشد.
انتهای پیام/س

ادامه رصد فعالیت‌های واحد‌های تولیدی و حل مشکلات آن‌ها در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.