ضرب و شتم شدید دانش‌آموز سیاه پوست آمریکایی در یکی از مدارس این کشور توسط چند همکلاسی سفیدپوست او خبرساز شد.

ضرب و شتم وحشیانه دانش آموز سیاه پوست در مدرسه + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئو منتشر شده در فضای مجازی ضرب و شتم یک دانش‎آموز سیاه‌پوست آمریکایی را در یکی از مدارس این کشور به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در یکی از مدارس ایالت فلوریدا آمریکا رخ داد، این دانش‌آموز به طرز شدیدی توسط چند همکلاسی سفیدپوست خود مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

این ویدئو نشان می‌دهد یکی از دانش‌آموزان در حالی به جان این کودک افتاده است که چند همکلاسی دیگر او در حال خندیدن و یا ضبط فیلم هستند. لورن اسپرینگ فیلد، مادر این کودک ۱۲ ساله با انتشار این ویدئو در فیسبوک با قلمداد کردن این رفتار به عنوان خشونتی مخرب از مسئولان مدرسه خواست تا در اسرع وقت به این اتفاق رسیدگی کنند.

او در توضیح این ویدئو نوشت: " یک دانش‌آموز سفید‌پوست مرتب ضربات مشت خود را به سر و صورت پسرم وارد می‌کند. سایر دانش‌آموزان نه تنها واکنشی نشان ندادند بلکه به او در ضرب و شتم پسرک کمک کردند. واقعا عصبانی هستم. فرزند من تنها یک کلیه دارد و چنین رفتاری می‌تواند به سلامتی‌اش آسیب وارد کند. "

در این حادثه این کودک از ناحیه چشم، ابرو و سر دچار جراحت شد. پلیس محلی آمریکا اعلام کرد این درگیری فیزیکی پس از درگیری لفظی بین  دانش‌آموزان رخ داد. بنا به اعلام پلیس و مسئولان مدرسه مقصر اصلی این درگیری، دانش‌آموز سفیدپوست است که برای تنبیه  ۱۰ روز از مدرسه اخراج شده است.

انتهای پیام/

بلایی که دانش آموزان سفید پوست سر همکلاسی سیاه پوست خود آوردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.