باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر گیلان با ۲۵۶ عضو در این استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی ولی پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر این استان با حضور ۲۵۶ علاقه‌مند به همکاری با این جمعیت و آشنا به اطلاع رسانی در سراسر شعب با هدف کمک به توسعه و فرهنگ سازی دانش رسانه‌ای این حوزه شروع به کار کرده است.

او با بیان اینکه جمعیت هلال احمر کشور به منظور زمینه سازی گسترش دانش اطلاع رسانی و تولید محتوی و انتقال تجربیات هلال احمر اقدام به تشکیل باشگاه خبرنگاران هلال احمر کرده است، افزود: ۲۵۶ نفر از اعضا و خبرنگاران علاقه‌مند حوزه هلال احمر استان گیلان در سامانه ثبت نام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به نحوه شکل گیری مجامع شعب و استان تصریح کرد: باشگاه خبرنگاران در شعب، حداقل با حضور ۳ نفر رسمیت یافت و پس ازشکل گیری مجمع شعبه به ازای هر ۳ نفر عضو، یک نفر به عنوان نماینده به مجمع استانی راه یافت که طی انتخابات تعداد ۵۰ نفر به عنوان اعضای مجمع استانی و ۱۶ نفر به عنوان دبیر باشگاه خبرنگاران هر شعبه انتخاب شدند.

رضا علیزاده، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز گفت: با حضور نمایندگان مجمع شهرستانی و برگزاری انتخابات مجمع استانی به ازای هر ۳ نفر یک نفر به عنوان نماینده مجمع استان به مجمع کشوری معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ع

باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر استان گیلان آغاز به کار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.